ראשי » טכנולוגיה » 5G בישראל: מה זה 5G? כמה זה עולה? הכירו את טכנולוגיית הדור החמישי

5G בישראל: מה זה 5G? כמה זה עולה? הכירו את טכנולוגיית הדור החמישי

הדור הבא של תקשורת סלולרית גלובאלית- 5G , כבר הגיע למדינת ישראל והוא מעורר סערה. טכנולוגיות 5G תהפוך את החיים של כל אחד ואחת מאיתנו להרבה יותר נוחים והרבה יותר נגישים. רגע לפני זה צריך להבין מהי הטכנולוגיה ואיך אתם יכולים לעשות שימוש בטכנולוגיה לטובתכם. וכדי לסייע לכם, אספנו חמישה דברים שממש כדאי לדעת על טכנולוגיית הדור החמישי:

טכנולוגיית 5G מאיימת על הבריאות?

בוא נשים את הדברים ישר על השולחן: תאוריות הקונספירציה, וגם החששות הטבעיים של כולנו, לא עומדים במבחן המציאות. לאור שנים ארוכות של מחקרים ובדיקות, לא נמצא כל חשש מפני סכנות בריאותיות, למשתמשים ברשת התקשורת החדשה. הטלפונים הסלולריים הפועלים על בסיס תקשורת מהדור החמישי, מבוססים על קרינה בלתי מייננת. קרינה זו הינה בעלת רמות קרינה נמוכות יותר מאשר המיקרוגל הביתי. כל זה בשביל לבצע העברת מידע בקצב מהיר תוך מינימום חשיפה למשתמשים.

התמיכה בטכנולוגיה אינטרנט מתקדמת במכשירים חכמים

כאמור, רשת סלולר מהדור החמישי מייצרת קצב גלישה גבוה במיוחד. הרשת מציעה יכולת תקשורת יציבה ומהירה בין מכשירים שונים. לא כמובן שלא רק מכשירי סלולר, אלא גם טכנולוגיות בית חכם יכולות ליהנות מהיתרון של החיים המחוברים למערכת G5. בעתיד, המקררים שלנו יצליחו ליצור רשימת קניות על בסיס המוצרים הקבועים שאנחנו קונים. מכונת הכביסה תתחיל לעבוד כבר בדרך הביתה. הכל בזכות טכנולוגיה שמעבירה מידע בקצב מסחרר. והכל כמובן עם תשתית אינטרנט המסנכרנת את כל המכשירים החיוניים לפעילויות היומיום שלכם.

רוצים לקבל הטבת הצטרפות לתוכנית סלולר 5G? השאירו פרטים

מה הדור החמישי יעשה לגיימינג?

מכשירים שבהם קיימת טכנולוגיית גלישה מתקדמת, הם מכשירים שיכולים להציג וידאו באיכות 4K, לבצע הורדת דאטה מהירה לטובת שיחות וידאו. להפעיל מגוון רחב של יישומים כבדים בכל תצורה שבה אתם מעוניינים לעבוד. כך שגם הפעולות הכי פשוטות במהלך היום, מתבצעות במהירות הרבה יותר משמעותית. וכל זה עם מינימום השפעה על פעילות הטלפון הרגילה. כל הפרמטרים הללו, באים לידי ביטוי במיוחד בעולם הגיימינג. שם אתם יכולים לבצע חיבור סטרימינג איכותי הטלפון הנייד מכל מקום ובכל זמן, כדי לשחק במשחקי המחשב האהובים ביותר עליכם.

מכשירים תומכי דור 5 ורשת תקשורת חדשה

בשל העובדה שמערכת ה G5 עובדת על בסיס רשת תקשורת חדשה לגמרי, לא ניתן להנות משירותי הסלולר המהירים, אם אין לכם מכשיר התומך ברשת. לכן, בעת הרכישה של טלפון סלולרי חדש, תוכלו לקבל מידע אודות יכולות התמיכה בטכנולוגיה הדור החמישי ובמהלך הגלישה, חפשו את הסימן המזהה על מסך הטלפון שלכם. כדי לראות שאתם מחוברים לרשת, בזמן שאתם נמצאים באזורי הקליטה הסלולרית.

רוצים לקבל הצעת מחיר למכשירי סלולר תומכי 5G? השאירו פרטים!

5G - גלישה אלחוטית גם בבית

היתרון הכי גדול של הטכנולוגיה של הדור החמישי, הוא היכולת ליהנות מחיים בלי כבלים גם במערכת האינטרנט הביתית. תשתיות אינטרנט אלחוטיות, המבוססות על הדור החמישי, מאפשרות לכם חיבור אינטרנטי המגיע באוויר ועובר דרך אנטנת הסלולר הקרובה לבית שלכם. כך שרמת הקליטה תהיה גבוהה מאוד בכל מקום בבית. כל זה, בלי ראוטר או כל ציוד משלים אחר. לכן, כל מה שיכול להעיק על החיים שלכם וליצור סביבת חיים מבולגנת למדי. המחשב, הטלוויזיה ובעצם כל מכשיר שעומד לרשותכם, יהפוך ברגע אחד לצרכן אינטרנט אלחוטי במהירות גבוהה וללא הגבלה.

שאלות ותשובות

מהי רשת דור 5?

רשת 5G הדור ה 5 הינה הרשת הסלולרית הטכנולוגית המתקדמת ביותר בישראל ובעולם. רשת 5G מאפשרת קצבי גלישה מהירים במיוחד עד 1000Mb. זמני השהייה נמוכים ומאפשרת יכולות תקשורת משופרות ויציבות בין מכשירים ורכיבים.

האם חייבים מכשיר מותאם, כדי להתחבר לרשת ה- 5G בישראל?

כן, גלישה באמצעות דור 5 בישראל אפשרית אך ורק עם מכשיר תומך 5GB אשר תומך בטכנולוגיית דור 5, ישנן מספר מכשירים וחברות המשווקת מספר מכשירים התומכים כבר היום בדור 5.

איך אני יודע שאני גולש בדור 5?

פשוט מאוד. במידה ויש ברשותך מכשיר תומך דור 5 והינך נמצא באזור עם פריסה של דור 5 יופיע לך במכשיר סמל 5G ליד סימני הקליטה הסלולרית במכשיר.

קניתי טלפון סלולורי תומך דור 5 בחו"ל, האם הוא יעבוד בארץ?

לא בטוח. טכנולוגיית דור 5 עובד בכל מדינה על תדרים שונים ממדינה למדינה. במידה והמכשיר שקנית בחו"ל אינו תומך בתדרים 5G בישראל לא תוכל ליהנות מדור 5. לכן אנו ממליצים לקנות מכשירים התומכים בתדרי דור 5 דרך יבואנים מורשים בישראל. לחילופין, יש לוודא שהמכשיר אותו אתם רוצים לרכוש בחו"ל תומך בתדרי 5G בישראל.

האם אני חייב להיות בתכנית סלולר תומכת 5G כדי ליהנות מגלישה בדור 5 בישראל?

כן. רק מנויים בתכניות דור 5 יכולים להינות מגלישה מהירה של רשת 5G. ברוב חברות הסלולר בישראל תצטרכו לשלם "דמי מעבר" לתוכנית סלולר 5G. לכן, אנו ממליצים לכם לקבל הצעת מחיר משתלמת מחברה מתחרה ולהתנייד אליה. מעבר זה אינו כרוך בתשלום ויהיה פתור מ"דמי מעבר" לתוכנית סלולר הכוללת 5G.