ראשי » טיפים » אימון אונליין בקלות מהטלפון הנייד שלכם – חסכון בזמן וכסף

אימון אונליין בקלות מהטלפון הנייד שלכם – חסכון בזמן וכסף

שמתם לב שהחגים עשו לכם טוב אבל הגזרה שלכם נראית שונה? אין דרך יפה להגיד זאת, אבל עליתם במשקל? אם כך, ברור מדוע אתם חושבים להתחיל לעשות פעילות גופנית. אם גם אתם, כמו רבים, מתקשים למצוא לכך זמן, דעו שאפשר גם אחרת. היום אפשר לעשות אימון אונליין וליהנות מהיתרונות הרבים שלו, אז למה אתם מחכים?

מה זה אומר בפועל אימון אונליין?

אם כל הסיפור של חדרי כושר לא מתאים לכם, אתם לא לבד. לא לכולנו יש זמן לצאת מהבית ולנסוע לחדר הכושר שלוש פעמים בשבוע. בנוסף, יש גם אנשים שמרגישים יותר בנוח לעשות פעילות גופנית בלי שאחרים רואים אותם. לכן כדאי שתדעו דבר או שניים על אימון אונליין.  ממש לאחרונה עלתה פלטפורמה חדשה לאוויר בשם פיטסנטר שדרכה אפשר לחפש מאמני כושר אישיים. כאלו שמעבירים שיעורים אונליין. למעשה, אימון שנעשה אונליין קיים כבר לא מעט שנים, אך הקורונה חידדה את העניין עוד יותר. עם הקורונה החלו חדרי הכושר להיסגר, מה שהשאיר את המתעמלים לבדם. על הרקע הזה התפתחו עוד יותר האימונים שאפשר לעשות אונליין וגם לכם כדאי לנסות זאת.

מהם היתרונות של אימון אונליין?

אתם תוהים מדוע אימון כושר אונליין זוכה להצלחה? זה לא במקרה. אימונים כאלה מציעים מספר יתרונות:

  • אתם בוחרים מתי לעשות את האימון
  • אתם בוחרים מאיפה לעשות אותו
  • תוכלו להשתמש בכל מכשיר שתרצו כדי להתאמן, כמו המחשב או הנייד
  • יש אימונים בכל הרמות

לכן, אם אתם יכולים לרכוש צמיד כושר ולצאת לדרך, למה לחשוב פעמיים? בפועל אנחנו רואים שאימונים באינטרנט גם חוסכים לנו הרבה זמן. במקום לבזבז זמן בפקקים, אנחנו יושבים בבית. מדליקים את המחשב או הנייד ומיד מתחילים לעשות פעילות גופנית. זה הופך את כל הסיפור להרבה יותר נגיש. משמעות הדברים היא שעם אימון אונליין יש לכם הרבה פחות תירוצים. לכן, אם הפעם אתם באמת רוצים להיכנס לכושר, נסו לעשות זאת אונליין.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

בחירת האפליקציה הנכונה לכם

מה שכן חשוב שתדעו, זה שיש היום הרבה אפליקציות כושר. מצד אחד זה חיובי, כי זה מאפשר בחירה. מצד שני, זה מבלבל, כי איך באמת בוחרים? אם יש כל כך הרבה אפשרויות, איך נדע מה מתאים לנו? חשוב לבדוק את הדברים לעומק כדי לקבל החלטה נכונה. לכן כדאי להכיר את האפליקציה ולבדוק מה היא מציעה לכם. למשל, איזה אימוני כושר יש בה? והאם היא עולה כסף? מה חושבים על האפליקציה הזאת אנשים אחרים שניסו להתאמן איתה? והאם מדובר על אפליקציה שבאמת יש בה אימונים לכל הרמות? חשוב שתרגישו בנוח כשאתם עושים ספורט אונליין. זה לא יכול להיות מאולץ וזה לא יכול להיות לא מתאים ליכולות שלכם. לכן כדאי שתשימו לב לכל הדקויות האלה, כי כך תצאו מרוצים.

מה עוד יכול לעזור כדי להיכנס לכושר?

אומנם אימון אונליין מסייע להיכנס לכושר, אך חשוב להבין עוד כמה דברים. ראשית, זה עניין של תהליך, וכמו תהליכים אחרים, זה לוקח זמן. שנית, צריך להתמיד. האימון שתעשו אונליין יהיה נוח ונגיש, אך עדיין אתם אלה שעושים את העבודה. לכן חשוב גם להצטייד בכל מה שיכול להקל עליכם. למשל: בגדי ספורט נוחים, מזרון שאפשר להתאמן עליו ועוד. רצוי שיהיה מקום קבוע שבו תעשו את האימונים כי זה יקל עליכם מבחינת ההתמדה. אתם תראו שאם תתרגלו לעניין כבר לא תוכלו לוותר עליו, אז למה לדחות את העניין? פעילות גופנית תורמת רבות לאיכות החיים של כולנו וזה מומלץ בחום.