ראשי » תקשורת » בזק מצטרפת למהפכת סיבים אופטיים – כמה זה יעלה לכם

בזק מצטרפת למהפכת סיבים אופטיים – כמה זה יעלה לכם

חברת התקשורת הוותיקה ביותר בישראל משדרגת את התשתיות שלה ומציעה שירותים חדשים. ההצטרפות למהפכת הסיבים האופטיים היא עוד שלב בדרך ליצירת רשת אינטרנט איכותית ביותר לאזרחי ישראל. מדובר בפרוייקט לאומי גדול ורב משמעות, עם השפעה על כל תשתיות האינטרנט בישראל. כאשר הלקוחות יכולים להצטרף לתוכניות גלישה מהירות כבר היום ולשדרג את חוויית הגלישה ביתית. אז מה כולל פרויקט הסיבים של בזק? כל הפרטים בכתבה הבאה.

המהפכה של בזק סיב אופטי לכולם

במהלך חודש מרץ 2021 הודיעה חברת בזק על שדרוג משמעותי וחשוב מאוד בתשתיות הגלישה. החברה מפעילה החל מהיום את תשתיות האינטרנט שלה על בסיס פרויקט התשתית בזק סיב אופטי. התשתית נפרסה בשנים האחרונות בכל רחבי הארץ כחלק מפרויקט התשתיות Bfiber,  כך לפני מנכ"ל החברה דודו מזרחי. במהלך זה חברת בזק מבקשת להיכנס לשוק הסיבים האופטיים, בכל הכוח. ועם היכולות המקצועיות, והמוניטין רב השנים, מדובר על מהפכה של ממש. החברה מצפה להגיע לסוף שנת 2021, כאשר ל 40% מהבתים במדינת ישראל יש גישה למערכת הסיבים של בזק. הבחירה להצטרף לתוכנית היא כמובן בידיים של הלקוחות. אבל זו היא בהחלט בשורה משמחת למי מאיתנו שרוצה לאפשר מהירות גלישה גבוהה יותר.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

סיבים אופטיים בבזק - היצע החבילות והשירותים

עכשיו, השאלה המרכזית שעומדת בפני לקוחות החברה היא כמה עולה סיב אופטי של בזק? ובכן, נכון לכתיבת שורות אלה החברה טוענת כי כלל החבילות יוצגו ללקוחות בעוד מספר שבועות. אבל, בינתיים אנחנו יכולים לומר שישנן תוכניות די אטרקטיביות:

  • חבילת הסיבים המהירה ביותר תציע קצב גלישה של 2.5 גי'גה וקצב הורדה של 250 מגה בייט. אולם בזק עדיין לא פרסמה את העלויות של חבילה זה.
  • חבילת 600 מגה בייט עם קצב העלאה של 60 מגה בייט, תעלה 109 ₪ לחודש. החבילה תהיה זמינה ללקוחות החברה החדשים בשבועות הקרובים.
  • חבילת 1 גי'גה בייט עם קצב העלאה של 100 מגה בייט, תעלה 119 ₪ לחודש. החבילה תהיה זמינה ללקוחות החברה החדשים בשבועות הקרובים.

כמו כן, בכל הנוגע לשירותי סיב אופטי מחיר החבילה כולל  גם עלות התקנת תשתית של 12.5 ₪ למשך 36 חודשים. ובמקביל החברה מציעה גם שירותי ספק אינטרנט (Bfiber Plus). השירות מבוסס על רשת הסיבים ומתחיל במחיר של 19.90 ₪ לחודש למהירות של 600 גי'גה בייט.

מצפון ועד דרום – שירותי הסיבים של בזק

לצד חבילות אטרקטיביות ושירות ברמה הגבוהה ביותר, בזק מציגה גם פריסה רחבה. לאורך השנים האחרונות בזק עבדה על פרויקט התשתית שלה מתוך הבנה שמדובר על פרויקט ברמה הלאומית. וכבר עם השקת תוכנית הסיב האופטי של בזק, תושבים במרכז ובפריפריה יוכלו להנות ממנה. כחלק מהכרזת ההשקה של החברה, בזק הכריזה גם על 90 ישובים שבהם התשתית כבר קיימת. בתוך אותה מהישובים, בזק יכולה לספק שירות גם לבניינים רבי קומות וגם לשכונות של בתים צמודי קרקע. מה שמאפשר ללקוחות להצטרף כבר היום לתוכנית. מדובר על התשתית הרחבה והחשובה ביותר שקיימת כיום במדינת ישראל. והיא עתידה להביא שינוי בהרגלי הגלישה של כל בית וכל מרחב עבודה ברחבי הארץ.